Правила та умови

Кінотеатр «Батьківщина»


1. ПРАВОВА ІНФОРМАЦІЯ
1.1. Ці правила розроблені відповідно до Цивільного кодексу України № 435 від 16 січня 2003 року, законом України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12 травня 1991 року і регламентують відносини з надання послуг демонстрації фільмів у кінотеатрі між Відвідувачами (далі – «Відвідувачі» або «Відвідувач») тамережею кінотеатрів «Батьківщина» вособіТОВ«ТРІУМФМЕДІАГРУП»таТОВ«БЛОКБАСТЕРКІНО»(далі – «Кінотеатри» або «Кінотеатр»).
1.2. Договір між Відвідувачем та Кінотеатром укладається як публічний договір (стаття 633 Цивільного кодексу України) і договір приєднання (стаття 633 Цивільного кодексу України) шляхом акцепту справжньої оферти через купівлю квитка на перегляд фільмів Відвідувачем або здійснення Відвідувачем Реєстрації у Клубі Планета Кіно у відповідності із пунктом 12.2. цих Правил (надалі – «Реєстрація»). Фактом придбання Квитка на перегляд фільму або Реєстрації Відвідувач засвідчує те, що він ознайомлений із чинними Правилами, йому зрозумілі умови Правил і він зобов’язується їх неухильно дотримуватися протягом усього часу відвідування Кінотеатру.
1.3. Адреси Кінотеатрів, Кількість залів Кінотеатру, місткість залів, розклад Кінотеатрів, інформація про обладнання Кінотеатрів та інша інформація про кожен Кінотеатр мережі «Батьківщина» вказані в інформації про кінотеатри, яка знаходиться на сайті Кінотеатрів planetakino.ua (далі – Сайт Кінотеатру), і є невід’ємною частиною цих Правил.
2. ПРИМІЩЕННЯ КІНОТЕАТРУ 2.1. Приміщення Кінотеатру включає:
2.1.1. Фойє кінотеатру – приміщення, призначене для перебування Відвідувачів в очікуванні сеансу.
2.1.2. Касову зону – місце продажу Квитків Відвідувачам у Кінозали для перегляду фільмів. 2.1.3. Попкорн-бар – місце продажу легких закусок і напоїв Відвідувачам Кінотеатру, розташований у фойє Кінотеатру.
2.1.4. Кіномаркет – місце продажу легких закусок і напоїв Відвідувачам Кінотеатру за принципом роботи супермаркету з елементами самообслуговування (Відвідувач має можливість обрати закуски, здійснювати розлив напоїв), розташований у фойє Кінотеатру. 2.1.4. Гардероб – приміщення для здачі на зберігання верхнього одягу Відвідувачів Кінотеатру.
2.1.5. Кінозали – обладнані кінотеатральним обладнанням зали, призначені для перегляду фільмів Відвідувачами за умови купівліВідвідувачамиКвитків на перегляд фільмів. Службові та технічні приміщення – приміщення, вхід до яких дозволено тільки працівникам Кінотеатру для виконання їхніх функціональних обов’язків.
2.2. Час роботи кожного Кінотеатру мережі «Батьківщина» с вказано в Інформації про Кінотеатри. Каса, Попкорн-бар і Кіномаркет Кінотеатру розпочинають роботу за 40 хв до початку першого сеансу та закінчує роботу по завершенню 30 хвилин після початку останнього сеансу, відповідно до Розкладу Кінотеатру. Гардероб працює до 22:00.
3. ПРОДАЖ КВИТКІВ
3.1. Квитком (у цьому документі – Квитки або Квиток) вважається документ встановленого зразка, який підтверджуєправоВідвідувача на переглядфільмуу Кінотеатрахмережі «Батьківщина»
3.2. Квитки на перегляд фільмів у Кінотеатрі продаються Відвідувачам за цінами, що діють у відповідному Кінотеатрі мережі «Батьківщина»
3.3. Квиток включає інформацію про назву фільму, час та дату сеансу демонстрації фільму, ціну, номер кінозалу, номер ряду та місця у кінозалі.
3.4. Квитки продаються через каси Кінотеатрів, онлайн на сайті мережі «Планета Кіно» і через додаток «Батьківщина» длямобільнихтелефонів з операційнимисистемами iOSіAndroid(далі–Мобільнийдодаток).
3.5. ПродажКвитків нафільм закінчується через 30 хвилин після початку сеансу відповідногофільму. 3.6. Бронювання Квитків у мережі Кінотеатрів «Батьківщина» відсутнє. 3.7. У випадку запізнення, невідвідування Кінотеатру, відмови Відвідувача від перегляду фільму після початку демонстрації фільму Квитки не підлягають поверненню чи обміну, а Кінотеатр не зобов’язаний компенсуватиВідвідувачувартістьКвитків.
3.8. При продажі Квитка на фільм, що має вікові обмеження глядацької аудиторії, Касир має право попросити Відвідувача, а Відвідувач зобов’язується показати Касиру, документ, що підтверджує вік Відвідувача.
3.9. Факт купівлі Відвідувачем Квитка означає та підтверджує те, що:
3.9.1. Відвідувач погоджується з умовами цих Правил і цим Договором та зобов’язується їх виконувати;
3.9.2. Відвідувач ознайомлений з представленою у Кінотеатрі інформацією про фільм, на перегляд якого Відвідувач купив Квиток;
3.9.3. Відвідувач ознайомлений із віковими обмеженнями глядацької аудиторії, що діють стосовно фільму, на перегляд якого Відвідувач придбав Квиток; вказані вікові обмеження глядацької аудиторії дозволяють Відвідувачу,атакожособам,яких супроводжуєВідвідувач,відвідуватифільм.
3.10. При відсутності проданих Квитків на момент початку сеансу Кінотеатр має право відмінити сеанс демонстрації фільму і припинити продаж Квитків на цей сеанс. Для запуску сеансу необхідна купівля хоча б 1Квитка.
3.11. Фактом успішного завершеного придбання Квитків є їхня поява в Особистому Кабінеті у Мобільному додатку абонаСайті.
3.12. Квитки, придбані через Сайт, зберігаються в Особистому Кабінеті Відвідувача, надсилаються на e-mail або номер телефону, надані Відвідувачем на Сайті під час авторизації або купівлі без авторизації. Для входу до Кінозалу Відвідувачу потрібно показати контролеру штрих-коди Квитків на екрані свого пристрою або квитки, роздрукувані у касі Кінотеатру чи з будь-якого персонального комп'ютера. Щоб роздрукувати квитки у касі, Відвідувачу потрібно повідомити номер свого мобільного, вказаного під час реєстрації у програмі лояльності Клуб «Батьківщина» чи купівлі, як гість або номер замовлення (13 цифр під штрих-кодом квитка).
3.13. Оплата Квитків здійснюється готівкою, банківськими платіжними картами Visa або MasterCard за допомогою Інтернет-еквайрингу. Операції авторизації, перевірки платоспроможності, а також списання коштів, проводяться українським дочірнім підприємствомхолдингу HowPeoplePay (детальніше про сервіс на сайті batkivshyna.mk.ua).
3.14. Квитки, придбані на сторонніх ресурсах, анулюються.
3.15. Внаслідок перенесення періоду прокату фільмів студіями-виробниками, евакуації кінотеатру, настання обставин форс-мажору, технічних або інших причин, Кінотеатр може бути вимушений скасувати або змінити день та час демонстрації фільму. В цьому випадку Кінотеатр якомога швидше повідомляє Відвідувача, який придбав Квиток, про скасування або зміну дня або часу демонстрації фільму. Кінотеатр повідомляє Відвідувача шляхом існуючих каналів зв'язку, які залишив Відвідувач під час купівлі Квитка, які можуть включати телефонний дзвінок, відправку sms, електронного листа або інші наявні канали). Внаслідок скасування або зміни дня або часу демонстрації фільму Кінотеатр, в залежності від обставин, може запропонувати Відвідувачу відвідати обраний фільм в інший час або дату, відвідати інший фільм, надати Відвідувачу компенсацію вартості квитка у вигляді бонусів (еквівалентно вартості квитка) або повернути Відвідувачу вартість квитка грошима. Відвідувач погоджується з тим, що Кінотеатр не несе будь-якої іншої відповідальності за скасування або зміну часу або дня сеансу демонстрації фільму.
4. ПОВЕРНЕННЯ КВИТКІВ
4.1. Продані Квитки підлягають повернення тільки у наступних випадках:
4.1.1.Відміна сеансу демонстраціїфільму або затримка демонстраціїфільму більше ніжна 15 хвилин;
4.1.2. Неякісна демонстрація фільму Кінотеатром;
4.1.3. Показ іншого фільму, замість фільму, на перегляд якого Відвідувач придбав Квиток;
4.2. Для повернення Квитка, придбаного у касі Кінотеатру, Відвідувачу необхідно: 4.2.1.Надати касировіКінотеатруКвиток та касовий чек;
4.2.2. Пред’явити документ із фотографією, що засвідчує особу Відвідувача (паспорт або посвідчення водія);
4.2.3. Заповнити відповідну заяву згідно зформою,наданоюКінотеатром;
4.2.4. Підписати Акт про видачу (повернення Відвідувачу) готівкових коштів.
4.3. Процедура та умови повернення Квитка, придбаного онлайн, на Сайті Кінотеатру або через Мобільний додаток, вказані на Сайті Кінотеатру. При цьому повернення коштів здійснюється тільки за безготівковим розрахунком.
4.3.1.Повернення квитків здійснюється після зверненняВідвідувача: - на електронну скриньку info@batkivshyna.mk.ua

4.3.2. Кінцевий термін для повернення непогашеного Квитка, прохід до Кінозалу за яким не був здійснений Відвідувачем: доба з моменту початку сеансу. Повернення грошей за непогашені квитки здійснюється за умови звернення до контакт-центру не пізніше, ніж у день сеансу до 22:00. Повернення бонусами замість грошей за непогашені квитки здійснюється під час звернення у день сеансу після 22:00 і до кінця доби з моменту початку сеансу.
4.3.3.Повернення погашених квитків, прохід доКінозалу за якимбув здійснений, відбувається не пізніше 30 хвилинпісляпочаткусеансу.
4.3.4. На вибір Клієнта повернення придбаних квитків може здійснюватися у наступних формах: - у грошовій формі за безготівковим розрахунком; - у вигляді нарахування бонусів. Квитки, придбані за рахунок бонусів, можуть бути повернені тільки у формі бонусів. Повернення коштів Клієнта здійснюється на ті ж банківські реквізити (платіжну карту), з якої здійснювалася покупка Квитка, протягом 3 (чотирнадцяти) банківських днів.
4.3.5. При поверненні квитків по телефону чи електронній поштіКлієнту необхідно вказати: - Назву фільму; - Дату та час показу сеансу; - Місто, де знаходиться кінотеатр; - Номер замовлення, ряд і місце, або скан-копія роздрукованих квитків; - Номер Клубної Карти; - Перші та останні чотири цифри платіжної карти. Або заповнитиформу повернення квитків, яка знаходиться наСайтіКінотеатру у розділі «Допомога».
4.3.6. Надходження телефонного дзвінка або електронного повідомлення з проханням про повернення придбаних квитків вважається заявою та висловленим проханням Клієнта повернути придбані квитки та повернути сплачені кошти чи бонуси (якщо оплата здійснювалася за рахунок бонусів).
4.4. Відвідувач не має права повернути придбаний Квиток, а Кінотеатр не зобов'язаний компенсувати Відвідувачуйоговартістьунаступнихвипадках:
4.4.1. Після початку сеансу за виключеннямвипадків, вказаних у пункті
4.1. вище;
4.4.2. Запізнення Відвідувача на сеанс;
4.4.3. Невідвідування сеансу фільму Відвідувачем;
4.4.4. Не допуск Відвідувача на сеанс працівниками Кінотеатру з будь-якої причини, вказаної в розділі 7 цих Правил.
4.4.5. У всіх інших випадках прямо передбачених цими Правилами.
5. ПРОПУСКНИЙ РЕЖИМ
5.1. Працівники Кінотеатру на свій розсуд мають право не пропускати до кінозалу Відвідувача, при цьому вартість квитка компенсується у повному обсязі. Причинами не допуску до кінозалу є алкогольне сп'яніння, великогабаритні сумки або речі, що заважають пересуванню інших Відвідувачів та працівників Кінотеатру, власна їжа, а також інші причини, вказані у пункті 7 цих Правил та випадки прямо передбачені цими Правилами.
5.2. Запуск Відвідувачів до кінозалу починається за 10 хвилин до початку сеансу; Відвідувачі допускаються тільки за наявності придбаного Квитка і після перевірки Контролером Квитків сканером для квитків.
5.3. Відвідувач зобов’язаний зберігати Квиток до кінця сеансу. Заяви про втрату Квитків не приймаються, Кінотеатр не зобов’язаний впускатиВідвідувача на сеанс у випадку втратиКвитка.
5.4. У випадку виходу Відвідувача з кінозалу, співробітник Кінотеатру має право попросити Відвідувача пред’явитиКвиток на зворотньому вході до кінозалу.
5.5.Кінотеатрзалишає за собоюправовилучатиуВідвідувачаКвитокдля здійснення додатковогоконтролю.
5.6.Відвідувачзобов’язанийзайматимісцяу кінозалівідповіднодономераряду та місця,вказаногоуКвитку. 5.7.УкінозаліВідвідувачзобов’язанийвимкнутимобільнийтелефонабоперевести йогоу безшумнийрежим роботи.
5.8. Діти до шести років у супроводі батьків допускаються на сеанс фільму безоплатно без надання додаткового окремого місця у кінозалі. З одним із батьків безоплатно може бути допущена тільки одна дитина. Без супроводу батьків дитина до 6 років не може відвідувати Кінотеатр. На вимогуКінотеатру батьки зобов'язуються показати документи, що засвідчують батьківство відносно дитини, у випадку відсутності документів Кінотеатр має право відмовити у наданні безоплатного квитку.
5.9. При вході Відвідувача до кінозалу на показ фільму, що має вікові обмеження глядацької аудиторії, працівники Кінотеатру при виникненні сумнівів можуть попросити Відвідувача показати документ (паспорт, посвідчення водія, свідоцтво про народження), що підтверджує його вік, а у випадку не відповідності вікуВідвідувача, що допустимий віковому обмеженню глядацької аудиторії по відношенню до цього фільму – відмовити Відвідувачу у доступі до кінозалу, при цьому вартість квитка компенсується у повному обсязі.
5.10. Кінотеатр може прийняти рішення про надання можливості придбати Квиток за пільговою ціною школярам, студентам, пенсіонерам та іншим пільговим категоріям відвідувачів. Умови надання знижок вказуються в Інформації про кінотеатр. Пільгова ціна діє за умови пред’явлення Відвідувачем оригіналу відповідного посвідчення, оформленого на цього Відвідувача.
6. КОРИСТУВАННЯ 3D-ОКУЛЯРАМИ
6.1. У мережі кінотеатрів «Планета Кіно» Відвідувачі можуть дивитися фільми у форматі 3D з використанням персональних 3D-окулярів.
6.2.Відвідувачпогоджуєтьсяпридбати у касіКінотеатруабо у спеціалізованих касах персональні3D-окуляри для перегляду фільму в форматі 3D.Відвідувач має право використовувати власні 3D-окуляри для перегляду фільму у форматі 3D та не придбавати персональні 3D-окуляри у касі Кінотеатру, проте Кінотеатр не несе відповідальність за забезпечення 3D-ефекту під час переглядуфільму.
6.3. При купівлі персональних 3D-окулярів Відвідувач повинен перевірити якість, не розкриваючи поліетиленову упаковку. Скарги стосовно дефектів персональних 3Dокулярів (окрім прихованих дефектів оптичних елементів) після розкриття (розпаковування) поліетиленової упаковки не приймаються.
6.4. Кінотеатр не несе відповідальностіза можливий дискомфорт для очей Відвідувача від перегляду фільму у форматі 3D. У випадку, якщо у Відвідувача проблеми іззором, то Відвідувач зобов’язується перед походом до Кінотеатру проконсультуватися з лікарем. Батьки дитини самостійно визначають ступінь можливості сприйняття 3Dфільму у дитини. 6.5.ЯкщоВідвідувачносить оптичніокуляри, топерсональні3D-окуляринеобхідно одягатиповерхоптичних окулярів.
6.6. Обмін на інші персональні 3D-окуляри або повернення персональних 3D-окулярів належної якості здійснюється тільки у випадку дотримання сукупності вказаних нижче умов: • персональні 3D-окуляри не використовувалися; • збережений товарний вигляд окулярів: поліетиленова упаковка цілісна (не розпакована) і зовнішній вигляд відповідає зовнішньомувиглядуіншихнепроданих персональних3D-окулярів; • відвідувач надає розрахунковий документ, виданий йому разом із проданими персональними 3D- окулярами. 7. У КІНОТЕАТРІ КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ
7.1. У кінозалі категорично забороняється проводити фото- і відеозйомку, користуватися будь-якою апаратурою, що здійснює запис.
7.2. Проносити вогнепальну, газову, холодну зброю, вибухові пристрої, піротехніку, газові балончики, пневматичну і травматичну зброю незалежно від наявності документів, що надають право на зберігання та носіння такої зброї (окрім працівників правоохоронних органів, які мають табельну зброю та відвідують Кінотеатр через службовунеобхідність).
7.3. Проходити до кінозалу з тваринами, у робочому чи брудному одязі, а також у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння.
7.4. Вносити до кінозалу великогабаритні речі. У випадку наявності у Відвідувача великої сумки чи пакету, працівники Кінотеатру з метою безпеки мають право вимагати здати сумку чи пакет у гардероб.
7.5.Смітити чи розкидати різноманітні предмети (упаковки,жувальні гумки, серветки та ін.). 7.6. Наносити шкоду майну Кінотеатру.
7.7. Порушувати тишу, голосно розмовляти, користуватися засобами мобільного зв’язку, а також іншими електронними пристроями у кінозалі під час сеансу демонстраціїфільму.
7.8. Здійснювати будь-які дії, що заважають дозвіллю інших Відвідувачів Кінотеатру, а також іншим чином обмежувати чи порушувати права інших Відвідувачів Кінотеатру. 7.9.Приноситиз собоюта вживатина територіїКінотеатрубудь-якінаркотичні речовини,приноситиз собою вогнепальніречовини.
7.10. Палити у кінозалі, а такожна територіїКінотеатру, крім спеціально визначених для паління місць.
7.11.ПроноситидоКінотеатру і кінозалу алкогольній безалкогольнінапої тапродукти харчування,придбані замежамиКінотеатру.
7.12. Проносити у кінозал напої у скляному посуді та продукти харчування.
7.13. Створювати перешкоди у роботі працівникам Кінотеатру, входити до службових приміщень.
7.14.Входити доКінозалу з велосипедами, скейтами, колясками, санками, на роликових ковзанах.

8. ПРАВАТАОБОВ’ЯЗКИ
8.1.Кінотеатр зобов’язується здійснити публічний показ фільму згідно з розкладом Кінотеатру, надатиВідвідувачу для ознайомлення інформаціюпрофільмтаКінотеатр. 8.2.Відвідувач має право користуватися наданими послугами згідно з цінами у Кінотеатрі. 8.3. Відвідувач має право отримувати інформацію про послуги Кінотеатру, знижки і програму лояльності.
8.4. Відвідувач має право вносити свої зауваження і пропозиції до Книги відгуків та пропозицій, яка знаходиться у касі Кінотеатру.
9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
9.1.Відвідувач зобов’язанийдбайливоставитисядомайнаКінотеатру,не допускатийогопсування,поломки, у тому числі, але не обмежуючись, не робити надписів на майніКінотеатру.
9.2. У випадку нанесення шкоди майну Кінотеатру Відвідувач зобов’язується відшкодувати Кінотеатру вартість нанесеного збитку у повному обсязі.
9.3. Вартість матеріального збитку за окремі види майна Кінотеатру (гардеробні номерки, бокали та інше) може бути вказана в Інформації проКінотеатр.
9.4.Кінотеатр не несе відповідальність за зіпсований одяг, взуття, головні убориВідвідувачів. 9.5. При порушенні загальноприйнятих правил і норм поведінки – нецензурна лайка, агресивна поведінка, порушення тиші у кінозалі, використання предметів,що створюють шумовий ефект та заважають іншим Відвідувачам Кінотеатру, а також правил, вказаних у розділі 7 цих Правил, працівники Кінотеатру мають право викликати поліцію (міліцію), представники якої можуть вивести правопорушників із кінозалу або Кінотеатру.У такому разіКінотеатр не зобов’язаний компенсувати вартість придбаногоВідвідувачемквитка. 9.6.Кінотеатр не несе відповідальність за зміст та сенс фільмів, а такожреклами, розміщеної у Кінотеатрі.
9.7.Кінотеатр не несе відповідальність зашкодуздоров’ю,майну,моральнушкодузавдануВідвідувачу:
9.7.1. третіми особами, у тому числі іншими Відвідувачами Кінотеатру;
9.7.2. унаслідок неналежного використання Відвідувачами майна Кінотеатру;
9.7.3. унаслідок належного виконання Кінотеатром умов цього Договору і справного стану майна й обладнанняКінотеатру.
9.8.Кінотеатр не несе відповідальність за неотримання послуг Відвідувачем у разі надання недостовірної або помилкової інформації(e-mail або номер телефону) при придбанні квитків як гість.
10. ДОЗВІЛНАВИКОРИСТАННЯПЕРСОНАЛЬНОЇІНФОРМАЦІЇ
10.1. З метою надання Користувачу послуг мережею кінотеатрів «Планета Кіно», Користувач дозволяє Кінотеатру використовувати персональні дані Користувача, які стали відомі Кінотеатру під час Реєстрації Користувача або під час продажу Користувачу будь-якого товару або послуги Кінотеатра, в тому числі: електронну адресу, контактний телефон, поштову адресу, прізвище, ім’я, по-батькові та іншу особисту інформацію,щобуланаданаКористувачем.
10.2. Реєструючись, Користувач підтверджує те, що він був належним чином письмово повідомлений про включення його персональних даних у базу персональних даних Кінотеатру з метою забезпечення реалізації громадсько-правових, господарчих, адміністративних відносин та інших відносин, що потребують обробки персональних даних у відповідності до законодавства України. Користувач також надає згоду на оброблення його персональних даних, на їх використання для маркетингового та статистичного аналізу, для направлення Користувачу маркетингової та рекламної інформації про діяльність мережі Кінотеатрів «Батьківщина»шляхом відправлення повідомлень у форматі sms, e-mail, у системі viber та інших форматах та сервісах, які можуть виникнути у майбутньому. Користувач цим також погоджується з тим, що Кінотеатр може обробляти отримані персональні дані Користувача як самостійно, так і з допомогою сторонніх осіб без будь-якого іншого (додаткового) узгодження зі сторони Користувача. При цьому Кінотеатр зобов’язує таку особу дотримуватися принципів та правил обробки персональних даних, передбачених діючим законодавством, у тому числі конфіденційність персональних даних, та забезпечувати безпеку персональних даних при їх обробці та їх захист.
10.3. Всі спірні питання, що пов'язані з отриманням послуг Відвідувачем, вирішуються сторонами з використанням особистих даних Відвідувача, що були вказані ним при оформленні та оплаті квитків та супутніх послуг на Сайті Кінотеатру. У разі, якщо особисті дані вказані таким чином, що не дозволяють встановити одержувача послуг (Відвідувача), Виконавець має право відмовити Відвідувачу у розслідуванні спірних питань.
11. ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ВІДВІДУВАЧІВ У ПЕРІОД КАРАНТИНУ
11.1. Відвідувачі Кінотеатру зобов'язані суворо дотримуватись наступних правил, що діятимуть протягом періоду карантину:
11.1.1. дотримуватись особистої гігієни (миття рук) та користування антисептичними засобами під час перебування у кінотеатрі.
11.1.2. дотримуватись безпечної відстані між іншими відвідувачами не менш 1,5 метри. 11.1.3. постійно носити засоби персонального захисту (захисні маски або респіратори) під час знаходження у публічних місцях кінотеатру, включаючи фойє, магазин «Кіномаркет», туалети, кінозали тощо.
11.1.4. вживати їжу та напої дозволяється лише у кінозалі та за столами у фойє кінотеатру. 11.1.5. відвідування кімнати для паління дозволяється за умови одночасного перебування в ній не більше 4 відвідувачів.
11.1.6. знаходячись у кінозалі не пересаджуватись на інші вільні місця: вільні місця передбачені для забезпечення безпечної відстані між іншими відвідувачами.
11.1.7. займати місця за столами у фойє кінотеатру групою не більш 4 осіб.
11.1.8. за вимогою персоналу Кінотеатру пройти обов’язковий температурний скринінг. 11.1.9. у випадку наявності симптомів респіраторного захворювання Клієнт зобов’язується залишатись вдома та не відвідувати Кінотеатр.
11.2. Заради забезпечення епідеміологічної безпеки суспільства та виконання санітарних норм Відвідувач погоджується з тим, що у випадках (1) відсутності у Відвідувача одягненого засобу персонального захисту (захисні маски або респіратори), (2) ігнорування Відвідувачем вимог персоналу Кінотеатру щодо носіння засобу персонального захисту, (3) наявності у Відвідувача симптомів респіраторного захворювання або високої температури тіла: Кінотеатр має право відмовити Відвідувачу у придбанні квитків та доступі до кінозалу або приміщення кінотеатру, а також наполягати на тому, щоб Відвідувач залишив приміщення Кінотеатру .


У Планеті Кіно постійно діють знижки для школярів на сеанси у будні дні після 14:00, а також для студентів, пенсіонерів, людей з інвалідністю, ветеранів, учасників АТО, багатодітних сімей, дітей-сиріт на сеанси у будні дні. Зверни увагу, що в період канікул школярі мають право на знижку на всі сеанси.Знижки надаються студентам стаціонару будь-яких вищих навчальних закладів України та студентам іноземних навчальних закладів (академія, університет, інститут, консерваторія, коледж, технікум, училище).
Щоб купити квиток зі знижкою в касі, тобі необхідно звернутися до кас кінотеатру і пред'явити учнівський, студентський квиток або інше посвідчення, яке підтверджує твоє право на пільги. При цьому на 1 документ можна придбати тільки 1 квиток в кіно зі знижкою.
Знижки не надається в прем'єрні і святкові дні. Прем'єрний період визначає дистриб'ютор в договорі до кожного фільму, він може бути скорочений або продовжений, залежно від умов договору.Крім того, на деякі фільми дистриб'ютори встановлюють мінімальні ціни, тому ми не маємо права встановлювати вартість квитків ще нижче.
Дізнатися про початок дії знижок на фільми можна на сторінці кожного з них на нашому сайті.

Знижки не передбачені на квитки на VIP-крісла.